2 Ocak 2011 Pazar

Ikea Stratejisi



  Bu haftasonu için yemek yapmadım. Ne zamandır merak ettiğim isveç köftesi yemek için ikea'ya gittim. Kampanya olduğunu biliyordum. Ekmeksiz doymayacağımı bildiğim için önce Kipa'ya uğrayıp ekmek aldım. Ama Forum Bornova ana-baba günü. Bütün İzmir Forum Bornova'daydı sanki.
   Ikea'ya girdim, kalabalıktan gına geldi ve geri dönmeye karar verdim. Satın almasız çıkış bir asansörden yapılıyor ikea'da ve o asansör o kadar yavaş ki... Sonra içime kaplayan bu kasvetin bir satın aldırma stratejisi olduğunu düşünmeye başladım. Hiçbirşey almadan çıkanlar bu stresten kaçınmak için fark etmeden birşey almak isteyecekler. Ikea'nın labirent gibi dizaynı da zaten bütün mağazayı dolaşmak zorunda bırakıyor insanı. Velhasıl küçükparkta dürüm yedim. İyiki param yok, iyiki zengin değilim.^^

0 yorum: