12 Ocak 2011 Çarşamba

Sayfa Savaşları

  Bugünkü sınavda resmen bir psikolojik meydan muharebesi yaşandı. Sınav başladı, 4 soru var (sözel) ve cevapları da kısa sayılmaz. Fekat sınav başlayalı 15dk oldu olmadı biri 2. kağıdı istedi, bu sınıfta suya düşen bir damla etkisi yarattı. Sonra herkes ard arda kağıt istemeye başladı. Etrafıma bakıyorum millet elindekini yarılamamış 2. kağıt alıyor. Nasıl bir avunma mekanizması nsl bir rekabet bir ben hissediyorum. Çünkü snvdan o kadar kopuğumki bu süreci gözlemleyerek vakit geçiriyorum.
  Nitekim bir sınavda yazacak birşey düşünürken etraftaki herkesin kağıda gömülmüş birşeyler yazdığını görmek de çok sinir bozucu. İkinci kağıda geçmedim, zaten yazımda küçük. Kağıdın sonuna PS şeklinde umarım bir sayfaya yazmamın niteliğini değerlendirmeyi etkilemeyeceğini yazdım. Çünkü sanırım bir kağıt veren birtek bendim. Öyle olmasa bile ben o kadar yalnız hissediyordum.
PS: Resim cuk diye oturmasının hazzını yaşıyorum yazmaya başladığımdan beri. Read or Die Adlı animeden bir karakter.^^

0 yorum: