10 Mart 2011 Perşembe

Starfucker

    Bugün starbucksın 40. yaşgünü imiş. Beleş kahve kampayası yapmışlar, önüne gelene vermemek içinde internete verdikleri bi pdfnin çıktısını istiyorlar. Söz konusu kapitalizmi sömürmek olduğunda ben durur muyum? 3-4 tane çıktı aldım sabahtan. Aklımda onlarcasıı çıkartıp sokaklarda "alın, alın, sömürün o lanet olası dükkanı!" diye bağırıp dağıtasım geldi ama bunun toplu bir halde olmadığı sürece bi etkisi olmayacağını fark ederek vazgeçtim.
   Akşam arkadaşımla buluşup gittik. Ben siyah beyaz çıkartmıştım, renkli çıkartanlarda olmuş. Beleş alıyoruz zaten bari hörmet olsun diye düşündüler zaar. Neyse aldık, orada aslında hazırlayanların kullanımında olan aromalardan arsızca sıktık, yerimize oturduk. Elimde bi tane daha çıktı kalmıştı. Onu da Forum'da gezen fakir fukaraya vermeye karar verdik. Bunun için ilk önce LC Waikiki'ye girmeye karar verdik ama vazgeçtik. Vermeyi düşündüğümüz bi adam uzun uzun, kahve içerse sigara içmek isteyeceğini çocuğunun sigara içtiğini bilmediği için alamayacağını uzun uzun anlatmaya başlayınca bi an bu görevden vazgeçer gibi olmamıza rağmen karşılaştığımız genç bi kadın seçilmiş kişi olduğunu yürüyüşünden belli ediyordu. (sikilmiş gibi yürümüyordu, yanlış anlaşılmasın. Nsl bi yürüme tarzıysa, hiç bilmem (!) ) Ona verdik, pek de mutlu oldu. Bizde görevi tamamlamamızın gururu ile yeni görevlere pankart açtık.
PS: Başlığımı aynı adlı indie-elektronik bi gruptan esinlendim. Pek de güzeldir. (http://www.myspace.com/strfkrmusic)

0 yorum: