6 Mart 2011 Pazar

İstismara Uğradııım 2

  Dünkü yaşadığım taciz olayında yaşadıklarımda sonra yaşadıklarım gerçekten buna mağruz kalan erkekler açısından ayrı bi örgütlenme sebebi teşkil ediyor. (Tabi bundan gerçekten olumsuz etkilenen, bunu kendine itiraf eden heteroseksüel erkekler de varsa. Neyse örgütlenme biraz abartılı oldu. Yaşadığımın çok olağan birşey olmadığının farkındayım. Ama gay erkekler açısından kadınların zararsızdır mantığı ile hareket etmesi ayrı bi konu tabi. ) Parantez içinde yazdığım için çoğu şeyi konuyu dağıttığımı düşünmüyorum.
   Ciddiye alınmama sürecim bugün de devam ediyor. Hatta bu akşam bir arkadaşımın doğum gününü kutlamak için sınıftan arkadaşlarla oturuyorduk. Bu olaydan bahsettim, erkekler tahmin edileceği gibi bunu bir avantaj olarak yorumlarken, kadınlarda sadece eğlenceli birşeymiş gibi gülmekle yetindi. Belki ortam bunu gerektirdi. Gecenin sonunda ayrılırken ortamdaki resmi olarak tek out olduğum arkadaşım, bunu anlatmamdan dolayı benim diğer arkadaşları out olup olmadığımı sordu. Bunun mantığı bir erkekin kadın tarafından tacize uğramaktan rahatsız olması durumunun ancak eşcinsel olması üzerine gerçekleşebileceğiydi. Ben buna cinsiyet rolleri ve savunma mekanizmaları açısından evet diyebilirim ama özünde (hetero erkekleri de savunuyorum bak dikkatinizi çekerim :D -bu tabiki bir lütuf değil, homoseksist biri değilim- ) katılmıyorum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

Out ne aga?

seita dedi ki...

out'un anlamın için: http://pazarfaresi.blogspot.com/2011/01/ev-gezmesi.html?showComment=1295686236805#c454615419756215919