2 Mart 2011 Çarşamba

Saklambaç

   Olay çocukluğumun geçtiği ilçenin en büyük parklı çaybahçesinde gerçekleşti. Parktaki oyuncaklarla vakit geçirirken bir grup saklambaç oynayan çocuk dikkatimi çekti. Çok da eğleniyor gibi gözüküyorlardı. Ben de bir girişkenlik örneği sergileyerek oynamak istediğimi söyledim. Hayli de kalabalıklardı herkes ismini bikaç kez söyledi ama akılda tutmak namümkün. Yeni katıldığım için ebe oldum. Kimi görsem adını hatırlayamıyorum, ben söyleyemeden gelip sobe yapıyor. Bu şekilde ebeliğim 2 kez olmuştu ki annem geldi, yüzünde ciddi bir ifade vardı ama kızgın değildi. "Hadi gideceğiz az sonra." dedi. Bende ısrar etmeden elini tutup oturduğumuz masaya gittim. Bi süre daha gitmedik oradan, ben oynamaya  da ayrılmadım. Bu konu da konuşulmadı ve ben sadece bi ilkokul öğrencisiydim.

0 yorum: