16 Mart 2011 Çarşamba

Bağış Kisvesi Altındaaa

    Bugün yurda dönerken blok temsilcisi (Sadece selamlaştığım bir insandır.) olan şahıs beni yolda selamlaşmanın ilerisine geçerek durdurdu. Meğersem yurtta ağaç dikimi yapılacakmış. Haberim olup olmadığını sordu hayır dedim. Bağış trikerlerinden alır mısın dedi hayır dedim. Ama bu cevap onun için tatmin edici olmayacak ve sınırını bilmeyecek şekilde benim elime tutuşturdu ve parasını sonra verebileceğim gibi bir kolaylık(!) sağladı bana. Nitekim yurda aylık dünyanın parası giriyor, bahçede zaten yeterince ağaç var. Daldan dala mı gezmemizi istiyorlar yurtta anlamadım.
  O uzaklaştı bende elimde inisiyatifim dışında tuttuğum saçma bi bağış kağıdının sinirini yaşıyordum. Blok sorumlusuna gittim ve dedim ki: " Yolda bunu blok temsilcisi verdi, fakat ben gerçekten bağış yapmak istediğimde geri dönüp alırım. Baskı altında hissettiğim için bunun özgür bir davranış olup olmadığına karar veremediğimden alamıcam." dedim. Hiçbirşey söylemedi. Öylece baktı. Bende başka birşey demeden odadan çıktım...

0 yorum: