30 Aralık 2010 Perşembe

Ergenlik ve Yılbaşı

   Efendim, bundan yıllar önce lise çağlarında sabî bir ergen iken bir yılbaşı takmışım kafaya yeni yıla mastürbasyon yaparak gireceğim. Fekat handikaplar çok. Babam her zaman yeni yıla girildiğinde ailecek birlikte (aynı odada) olmamızı ister. Yeni yıla girildikten sonra da bayram gibi birbirimizle yeniyıllaşırız. Düşününce nslda entegre olmuş bir ailem varmış, miladî takvimi nslda sindirmiş.
   Neyse konuya dönelim, Ben bir 5 dakika önceden tuvalete gittim. Yılbaşında tombala çekmeyi mecazî anlamında kullanmak da ayrı bir ironiydi. Velhasıl ben ereksiyon bile olamadım, yeniyıl girdi. Odaya döndüm ve babam kızgın bir şekilde: "Al işte girdik (al işte kırdın.:D), senin ne yapmaya çlştığını çok iyi biliyorum. Şimdi ne yaparsan yap." dediii. Tabi utandım. Mazeret geliştirdim. Neyse bunu paylaşarak geçmişim ve ergenliğim ile ne kadar barışık olduğumu tekrar hissettim.^^

Gani gani Yıllar!!!!

0 yorum: