6 Eylül 2011 Salı

Ramazan Böyle Geçti

    Geçen ramazanda dışarıda yemek yediğim günlerden birinde inadına bulunduğum ilçenin en işlek yerine gittim dönerimi ve ayranımı alarak. Bi yandan sağa sola bakıyorum. bi tık yok. Amacım gerçekten provakasyon, gerçi biber gazımı da evde unutmuşum. Öfke cesareti bendeki. Çok geçmeden ilköğretim öncesi 3 çocuk geçerken bana uzun uzun baktılar. Bende ağzım dolu ne bakıyorsunuz der gibi el + göz işareti yaptım. ( street fighter oynarken iki tuşa basınca farklı bi hareket yapıyor ya el ve gözü de birlikte hareket ettirince "ne iş, hayrola" mesajı oluşuyor.) İşlerinden biri benden daha kalın olan sesiyle " Oruç tutan var birader!" dedi. Göz koordinasyonunu cümlenin sonlarına doğru keserek. Ben de " bana ne bana ne" dedim... Bunu bir yetişkin söyleseydi de aynı cevabı verir miydim, bilmiyorum şimdi düşündüğümde. Çocuk yetişkin ego durumuyla beni uyarınca sanırım bu mesaj benim çocuk egom tarafından kâle alındı.

0 yorum: