17 Şubat 2011 Perşembe

Nefsin Punch'la İmtihanı

   Dün dört ayak üstüne düştüm. Amiyane tabirle kıllısını buldum diyebiliriz. AKM'de Egesem semineri vardı. Giriş katında da Aydın Doğan Vakfı'nın uluslararası karikatür yarışması resim sergisinin açılışı varmış. Önümdeki kadın adının listede olmaması ile cebelleşirken ben Egesem için geldiğimi söyleyip giriverdim. Tabiki hemen amacımdan şaşmadım. Bu güvenliklerin de dikkatini çekerdi velhasıl. Seminerden sonra sergi salonuna indik.
    Aydıncığım hiçbir masraftan kaçınmamış. 3 çeşit bunchlar, şaraplar (O kısma yetişememişiz.), cafemohiyatolar...Yiyecek olarak baklavalar, bal kabakları, 4-5 çeşit peynir, kanepe, içli köfte(buna da yetişemedik)... Tabiki bizi sömürmekten hiçbir zaman çekinmeyen burjuvaziyi bende sömürmekten çekinmedim. -Hatta geçen sene Aziz'in(Aziz Kocaoğlu İzmir Büyükşehir Belediye Başkanı) masasından kanepe yediğim bile olmuştu.- Arkadaşlarımı da teşvik ettim, ama genel olarak grubun idini ben temsil ediyordum. Karikatürlere odaklanmak için öncelikle gözümün doyması gerekiyordu. Nitekim güzel karikatürler vardı. Karikatürlere buradan ulaşabilirsiniz.

0 yorum: