2 Nisan 2015 Perşembe

3'ün Nisanı

 11 Nisan 2012, son blog yazımmış. Aradan koca 3 yıl geçti. Ben nasıl geri döndüm bu bloğa ya da ne zaman koptum. Sanırım artık yetişkin buhranlarım başladığında artık bırakmıştım. Büyük ihtimal takipçilerimden kimse kalmadı, blogger'ın da eski havası kalmadı insanlar artık daha çok resimlere bakmayı seviyorlar okumayı değil.

  Hot Chip - I feel better (Den haan remix) beni dinlerken en çok ağlatan şarkıydı kampüste, yürürken bisiklet sürerken. Ne saçma. Ama şimdi de.

Tamam biraz daha toplum yazacağım. Bloğa geri dönüşüm aslında hayatıma giren biriyle oldu. Giren dediysem 1 günlüğüne girdi aslında. Onun için sıradan bir gündü sanırım. Hazırlık öğrencisi sonuçta ben hazırlıktayken sabahçıydım bi de, off deli zaman. Şimdi de 3'te çıkıyorum ama kampüse değil, bok gibi bir şehre. Kampüs de çok bozdu gerçi. İyi oldu diyorum İzmir'den ayrılmak, şantiyeye dönen kampüs, hayaller kurarak gezdiğim yerlerin çöküşünü izlemiyorum.

Artık bir çalışanım, y. lisans yapıyorum ama asla aynı şey değil. Çok değiştim aslında. Üniversiteyi de güzel yaşadım aslında, bi sevgilim olamadı be kampüsten. Çok da uğraştım. 3 çocuğa açıldım, birinden gerçekten çok hoşlanıyordum. Diğerlerine karşı platonik buhranlara girmeden açıldım. red red red. Neden üni.den sevgilim olamadı ki. Acaba o çocuk da bunu mu istiyordu. Ben üni.deyken üni dışından insanlara nsl bakıyordum.

Burda gökyüzü hiç parlak değil, ay hiç berrak değil.

0 yorum: