15 Ocak 2012 Pazar

O Geliyooor

    Haftaya cuma hayatımda çok önemli bir yeri olan canım dostum Gonca İzmir'e geliyor. Dün içerisinde durup dururken "Gonca haftaya burada olacak holey." falan diyorum. Geçen sene aynı yurttaydık. Bu sene İstanbul'a döndü. Ama bu aramızdaki mesafeyi çok iyi tolere edebildiğimi düşünüyorum. Öncelikle ikimizde hayatlarımızda engel oluşturmadık. (Kendi adıma da bunu temenni ediyorum tabi.^^) Konuşamadığımız falanlar yeri stratejiler üretip birbirimize ses kayıtları yaptık. Duyduğum etkinlikleri Gonca'yla gidebileceklerimiz olarak ihtimal listesine alıp, ona mesaj atıyorum. Onu büyük sürprizler de bekliyor İzmir'de. :)) Şakalar, fıkralar, şamatalar ve daha niceleri. Bir hamur işi siparişi hakkım da var ondan ama daha karar vermedim. İdealist bir mutfak emekçisi olarak bu teklifi yolayca geçiştiremezdim ama değil mi? 

0 yorum: